Perşembe, Ekim 05, 2006

PB

hangi kadın bir mağazanın bomboş vitrinlerinin camına kocaman harfler ve sayılarla yazılmış "son 4 gün" ifadesine kayıtsız kalabilir ki.. hele bu ünlü bir markanın vitriniyse..
ben zara'nın ve mango'nun yazın ortalarında indirime girip bir de yeni sezonu yine aynı dönemde satışa sunmasından pay biçip artık indirim falan kalmamıştır piyasada diye düşünüyordum. eh, neredeyse kışlıklarda indirime girecek mango. ancak pek sık girip çıkmadığım bir mağaza olan park bravo'nun önünden annemle geçerken gözüme çarpan şu "son 4 gün" yazısı annemi de çekiştirerek mağazaya dalmama sebep oldu. o da ne: bir kuyruk bir kuyruk sormayın. mağazanın içini dolanıyor adeta. yani bişeyler almak isteseniz bile bu mümkün görünmüyor. ve umarım beğendiğim ve almak istediğim bir şey olmaz diyerek dolaşıyorsunuz mağazanın içinde. neyse efendim, park bravo pek tarzım olan bir yer değil aslında. ama buna rağmen 3 parça alışveriş yaptım. annem beden kotasını aştığı için beğendiği onlarca ürünü alamadı. bense eve geldikten sonra verdiğim para çok bişey olmamasına rağmen vicdanım sızlayarak pişmanlık ve mide bulantısı arasında gidip geldim. tarzım olmayan şeyleri sırf uygun fiyatlı olduğu için almak bilinçsiz tüketiciliğin başta gelen alamet-i farikalarındandır. biraz da görmemişlik.. açlıktan çıkmış gibi doldurursunuz midenizi ve kusmak istersiniz ya sonra, işte aynen onu yaşadım.
önce beğendiğim bişey çıkmadı. sonra kumaşı hoşuma giden bir ceket/gömleğin 9 ytl olduğunu farkedince şunu alayım bari dedim, 9 ytl ne ki.. ardından gözüme hoş gelen kırpık ama şirince bir gömleğin ceketin içinde hoş duracağını düşünüp iki rengi arasında karar veremedim. annem tutturdu ikisini de al işte diye. o da 9 ytl idi. amaan alayım gitsin dedim. ucuz ve az çok güzl olan herşeyin gözüme hoş görüneceği o büyülü alışveriş/tüketim anındaydım çünkü. aldım.
evde ben bunları giyemem ki diye düşünmeye başlamam ve midem bulantım aynı zamana denk geliyor. onları giymek için hiç de sabırsızlanmıyorum.
park bravo demişken ilgili bir not: park bravo'nun outlet mağazası yakınlarda Millenium Outlet'de açılacak. ilgililerine bilgi. ben mi, pek ilgilenmiyorum şu an. ama yine de bakmaktan zarar gelmez (mi???)

Hiç yorum yok: