Salı, Aralık 26, 2006

indirmeler

kışın varlığını yeni yeni hissetmeye başladık, oysa geçmişte bize mevsimin artık bitmekte olduğunu hatırlatan indirim sezonu çoktaan açıldı da kapanacak bile.
artık mevsimin girmesini takibeden ayda indirim sezonu başlıyor neredeyse. mango müdavimleri bilirler; indirim başladı başlayalı henüz uğramadıysanız mağazaya, bu saatten sonra da uğramanızın pek bir anlamı olmayacaktır. ilk hafta mağazada oluşan kuyruklar sadece beklemeye cesareti ve vakti olanların oluşturduğu yığındı. sanılır ki herşey bedava. ardından gözüne bişeyler kestirip de beklemeye cüret edemeyenler aldı ilk gurubun yerini. şimdilerde sular durulmuş gibi. bu da pek hayra alamet değil aslında. çünkü dediğim gibi ikinci indirim postasına yani "%70'e varan" ibaresini vitrinlerde görene dek bu böyle devam edecek demektir. outlet mango'da da durum farklı değildi. lakin orda devam eden bir yoğunluk olduğunu tahmin ediyorum. bu arada gecikmiş bir övgü buradan mango outlet çalışanlarına gidiyor. çünkü başları her daim kalabalık olmasına ve bu kalabalığın normal mağazaların aksine yağmalama mantığıyla oraya buraya saldıran biz kadınlardan oluşmasına rağmen nasıl da güleryüzlü ve yardımseverler. of pof yok, ters cevaplar veren yok, asık suratlı yorgun ifadeler, bezik haller yok vs. kendilerini insanüstü performanslarından ötürü kutluyorum. aslında böyle araya sıkıştırılmış bir kutlama da pek şık olmadı ya, neyse. daha sonra telafi etmek üzere inşallah.
küt diye mango'dan girdik olaya ya indirimin bu denli olmasa da başını aldığı başka yerler de var tabii. ama şuanki kampanyalar daha çok kartlara yapılan güzellikler şeklinde. (ha mangoda bir de bu ay bonus'la 7'ye bölünüyor ki aldıklarınız, bu da her çeşitten almanıza yol açan başka bir faktör tabii.) mesela world'le alışveriş yaptığınızda 50 ytl üstüne 3 taksit ekleniyor, bonus'la 100 ytl üstüne 2 ekleniyor, finans'la 4 ay erteleme gibi bir alternatifiniz oluyor filan. yılbaşı ve bayramı bahane eden tükettirme canavarları tüketen insanı tüketen başka bişiilere dönüştürüveriyor. kimse alınmasın. ben de dahil.
ben mi? ben indirimi beklemeden o kadar çok alışveriş yaptım ki, indirimler bitene kadar çarşı pazar görmesem iyi olur diye düşünüyorum. ama düş ne kadar gerçek olur bilemiyorum.
biri beni durdursun lütfen.

Hiç yorum yok: