Cuma, Kasım 03, 2006

birikenler..

alışveriş yapmaktan yazmaya fırsat bulamıyorum ki.. şöyle bir göz attım bugün son birkaç haftanın alışverişine de korktum kendimden. efendim burada bir kısmını ifşa ettiğim parçalar bir iki haftanın birikimi ve fakat pek azıdır.
lafı fazla uzatmadan fotoğrafları koyup altına da ufak notlar düşmek en iyisi. daha fazlasıyla uğraşmak kasar zaten.
mesela bu çanta, sosyete pazarında yıllardır satılan zaman zaman çok cool renkleri gelen ama genelde iki üç renk deriden artan parçalarla yamalı modelleri yapılan bir ürünümüz. 2 yıl önce 20 ytl idi, bu sene 15'ten satıyorlar. kendime daha önce azbuçuk benzer bişey almıştım, bunu ise bir kuzene aldık. bu ceketse demti'den. daha önce tunalı'da adına dikkat etmediğim bir mağazadan bahsetmiştim ya, hah oradan işte. (zeminin kusuruna bakmayın) neyse, koyu kahverengi, hoş bir ceket. 20 ytl.
bunlar da yine pazar mamülleri. parça 3,5 ytl. irili ufaklı bebe kıyafetleri. ufk tefek defolarla tabii. ceket de pazardan. o da 3.5 ytl. uğurböceği şeklinde, duvara monte edilen gece lambası ise ikea'dan.. henüz alışveriş tutkum beni ikealara kadar götüremediği için şimdilik kataloğuyla yetiniyorum. bu lamba ise hediye geldi.
süveter george'un, carnaby'de ve tunalı pasajındaki fbi'da bulmak mümkün. başka rengi yok. 10 ytl. üçgen tabaklı kahve fincanının 4 farklı rengi var, ben carrefour'dan aldım; 2 ytl.(evet carrefour, fransız..) bu 1 çift kahvaltı tabağı ise son çift oldukları için ve ben sağına soluna kusur bulduğum için çifti 1 ytl'ye satın alındı. tezgaha geri bıraktığım çifti ille de satmak isteyen çocuk abla 1 lira ver de kalmasın dedi.

bu rüzgar gülünü ve daha farklı renklerini paşabahçe mağazalarından, kasaların yanıbaşlarından bulabilirsiniz. ahşap saplı, pvc benzeri bir malzemeden yapılmış. 1,25 ytl.

Hiç yorum yok: