Cuma, Kasım 03, 2006

önceki posta vakit darlığından yetiştiremediğim diğer fotoğraflar:
alttaki çocuk kıyafetleri tunalı'daki demti'den; üstteki ikisinin fiyatı 3 ytl. alttaki eşofman altı ve diğer iki penyenin fiyatları ise sadece 1 ytl.


bu iki erkek kazağı da demti'den esprit markalı, ayrıca bej rengi ve sıfır yaka olanları da var. fiyatları 5 ytl.
e hep ucuzluktan ve pazarda alışveriş yapacak değiliz ya, zaman zaman da zara'dan alıyoruz bişiiler. fotoğraflar oldukça kötü oldu ama yine de fikir veriyorlar. ceket 70 ytl, capri pantolonun fiyatı ise 45 ytl.
george'un bu tunik kazağını tunalı pasajı'ndan aldım. 10 ytl. başka rengi maalesef yok. ama enine kalın çizgili farklı bir model daha vardı 2 farklı rengi olan. onların fiyatı ise 25 ytl idi. nakit ödediğinizde 2.5 ytl kadar düşebiliyorlar.

yine bir pazar malı. partiliklerden. 2.5 liraya aldım. başkalarına hediye de ettim ayrıca. çok beğenildi. bu rengarenk fularlar ise uzaklardan gelme. iskenderun'da otantik eşyalar satan bir mağazası olan akrabalarımız var. tanesi 15 ytl imiş. e tabii ben biraz daha indirimli aldım. sanırım almadığım tek bir rengi kalmıştı.yine zara'dan iki v yaka kazak-süveter. üstteki daha ince, kollarına deriden yamalar yapılmış. 50 ytl. alttaki çizgili olansa sanırım 70'ti.




bu abajuru koçtaş'tan aldık. dokunmatik 3 kademeli ışık ayarı var. 15 ytl.

Hiç yorum yok: