Cuma, Kasım 03, 2006

şikayet postu


bu iki tealightlığı bayramın hemen öncesinde migros'tan almıştım. tanesi 1.1 ytl'ye. ilk resimde görüldüğü üzere, üzerlerinde paşabahçe etiketi mevcut. alttaki resime geçtiğimizde ise sağdakinde migros yazılı barkodu görüyoruz. diğerinde yok onun yerine barkodun -doğal olarak- yerinden çıkarılmasıyla oluşmuş -doğal olmayan- bir beyazlık var. bunların herbirinde zaten böyle ikişer tane çıkartma var. hepsini soyduğumda geriye kalacak olan manzarayı eminim hayal etmişsinizdir. ben bunları bayram öncesi ve bayram yoğunluğu bir de şehir dışı tatili olmasa elbette götürüp iade edecektim ama araya epey zaman girmiş oldu, uğraşamadım. üzerinde paşabahçe güvencesine gönderme yapan o etiket olmasa hadi neyse ama, bir de o var. yani böyle bir defonun ortaya çıkması kesinlikle absürd. e ben de gecikmiş şikayetimi buradan dile getirmiş oluyorum böylelikle. ilgililere...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SAYIN MP CALISANLARI VE PATRONLARI GECENLERDE YUZUNCU YIL MAGAZASINDAN 1 KĞ KIYMA ALMAK ISTEDIM VE CALISANIN SERT TAPKIYLE KARSILASTIM BN DEDIMKI GALIBA COK YAGLI DEDIM ODA BNA SOYLUYOZYA YAĞLI OLDUGUNU DEDI YANI ALTINA YAĞ DOLDURUYORLAR USTUNE DE YAGSIZ KIYMA KOYUYORLAR AMA O KISI COK KABAYDI O KISIYI UYARMANIZI ISTIYORUM.